
Help Center
Vše o kávě
Jaký je rozdíl mezi arabikou a robustou kávou?
Arabica a robusta jsou dva oblíbené druhy kávových zrn s odlišnou chutí a podmínkami pro pěstování.
Jak vybrat správnou hrubost mletí pro můj způsob přípravy?
Hrubost mletí kávy určuje extrakci a závisí na způsobu přípravy.
Jaký je rozdíl mezi světlým, středním a tmavým pražením?
Světlé, střední a tmavé pražení mají každý jedinečný vliv na chuť kávy.
Jaké jsou různé způsoby přípravy kávy a jak ovlivňují chuť?
Každá metoda přípravy ovlivňuje chuť a tělo kávy jedinečným způsobem.
Jsou vaše kávy certifikované, například jako bio nebo Fair Trade?
Ano, nabízíme certifikované kávy, včetně bio a Fair Trade možností.
Jak zjistím, která káva ke mně nejlépe sedí?
Vyberte si kávu, která odpovídá vašim chuťovým preferencím a způsobu přípravy.
Proč jsou pytlíky s kávovými zrny někdy nafouklé?
Kávová zrna po pražení uvolňují malé množství oxidu uhličitého (CO₂). Tento proces, nazývaný "odplynění", je přirozeným vedlejším produktem pražení. Uvolněný CO₂ může způsobit, že se sáček občas nafoukne. Tento proces je zcela přirozený a je známkou kvality. Otevřete sáček jako obvykle a vychutnejte si lahodnou chuť našich čerstvě pražených kávových zrn!
Čerstvě pražená káva
Jak vybrat správnou hrubost mletí pro můj způsob přípravy?
Hrubost mletí kávy určuje extrakci a závisí na způsobu přípravy.
Jaký je rozdíl mezi světlým, středním a tmavým pražením?
Světlé, střední a tmavé pražení mají každý jedinečný vliv na chuť kávy.
Jak dlouho zůstává káva čerstvá po pražení?
Obdržíš-li sáček s nedávným datem pražení, ještě chvíli počkej a ideálně kávu spotřebuj do 2 až 3 měsíců pro nejlepší výsledek.
Jaký je nejlepší způsob skladování čerstvě pražené kávy doma?
Skladujte kávu ve vzduchotěsném, tmavém obalu, abyste zachovali čerstvost.
Nabízíte kávové speciality, jako jsou jednodruhové kávy nebo mikroloty?
Ano, nabízíme různé kávové speciality, jako jsou single origin a mikro-loty.
Opravdu potřebuji čerstvě praženou kávu?
Čerstvě pražená káva nabízí ten nejlepší chuťový zážitek, stejně jako čerstvý chléb nebo džus.
Jak dávno byla čerstvě pražená káva upražena?
Naše káva není nikdy starší než čtyři týdny v okamžiku doručení.
Kdy jsou čerstvě pražená kávová zrna nejlepší?
Nejlepšího výsledku dosáhnete, když necháte zrna alespoň týden odpočívat po pražení.
Proč jsou pytlíky s kávovými zrny někdy nafouklé?
Kávová zrna po pražení uvolňují malé množství oxidu uhličitého (CO₂). Tento proces, nazývaný "odplynění", je přirozeným vedlejším produktem pražení. Uvolněný CO₂ může způsobit, že se sáček občas nafoukne. Tento proces je zcela přirozený a je známkou kvality. Otevřete sáček jako obvykle a vychutnejte si lahodnou chuť našich čerstvě pražených kávových zrn!
Kávová předplatná
Co je to kávové předplatné?
Kávové předplatné zajistí, že pravidelně obdržíte čerstvou kávu bez nutnosti opakovaného objednávání.
Jak funguje kávové předplatné?
Předplatné kávy funguje tak, že automaticky zasílá čerstvou kávu ve vámi zvolené frekvenci.
Mohu svůj kávový předplatné kdykoli upravit?
Ano, svůj kávový předplatný můžete kdykoliv pozastavit, upravit nebo zrušit.
Existují výhody spojené s kávovým předplatným?
S kávovým předplatným si užíváte slevy a jistotu vždy čerstvé kávy.
Jaká je cena předplatného?
Cena při uzavření je cena, kterou platíš za zvolené období, se standardní slevou.
Chci předplatné s více různými produkty, je to možné?
Ano, můžete si předplatit různé produkty tím, že je přidáte jednotlivě.
Jak mohu zaplatit za své předplatné?
Předplatné lze platit prostřednictvím inkasa nebo kreditní kartou, v závislosti na preferenci.
Kde najdu přehled svých předplatných?
Své předplatné můžete zobrazit a spravovat na stránce svého účtu.
Mohu své předplatné dočasně pozastavit, například kvůli dovolené?
Ano, své předplatné můžeš dočasně pozastavit tím, že jej zrušíš a později znovu aktivuješ.
Na stránce produktu, který chci mít v předplatném, tato možnost není?
Pokud tato možnost chybí, kontaktujte nás prosím, zodat to můžeme zkontrolovat.
Samoopražování kávy a experimentování
Jaký je rozdíl mezi světlým, středním a tmavým pražením?
Světlé, střední a tmavé pražení mají každý jedinečný vliv na chuť kávy.
Mohu si u vás koupit nepražené kávové boby na pražení doma?
Ano, nabízíme nepražené kávové boby pro domácí pražení kávy.
Co potřebuji k domácímu pražení kávy?
Pro domácí pražení kávy potřebujete kávová zrna, pražičku a skladování.
Jak si mohu zaznamenávat své kávové experimenty, abych dosáhl konzistentních výsledků?
Vedejte si záznamy o nastavení pražení, časech a chutích, abyste dosáhli konzistence.
Jak různé techniky pražení ovlivňují chuť?
Technika pražení určuje chuť, sílu a tělo kávy.
Věrnostní body a slevy
Jak funguje systém věrnostních bodů?
Při každém nákupu sbíráte body, které můžete vyměnit za slevu.
Jak mohu uplatnit své nasbírané body?
Nasbírané body lze při placení vyměnit za slevu na vaši objednávku.
Mají věrnostní body datum vypršení platnosti?
Ano, věrnostní body mají platnost 12 měsíců od okamžiku jejich získání.
Mohu kombinovat věrnostní body s dalšími slevami?
Ano, věrnostní body lze často kombinovat s dalšími slevami pro extra výhodu.
Kolik slevy mohu získat za své nasbírané body?
Výše slevy se liší v závislosti na počtu bodů, které jste nasbírali.
Objednávka a doručení
Jaké jsou náklady na dopravu?
Objednávky nad 40 € v rámci Nizozemska, Belgie a Německa jsou zasílány zdarma.
Jak mohu vrátit objednávku?
Vrácení lze oznámit a zaslat zpět do 14 dnů od obdržení.
Kde je teď moje objednávka?
Stav své objednávky můžete sledovat prostřednictvím svého účtu nebo track & trace.
Co mám dělat, když moje objednávka dorazí poškozená?
Kontaktujte nás do 48 hodin s fotografiemi poškozeného produktu.
Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
Svou objednávku můžete upravit nebo zrušit, pokud ještě nebyla odeslána.
Platby
Jak mohu zaplatit?
Nabízíme různé platební metody, včetně iDeal, kreditní karty a PayPalu.
Jak obdržím fakturu s DPH?
Faktura s DPH bude zaslána v potvrzení o odeslání e-mailem.
Mohu přenést DPH?
Přenesení DPH je možné pro firmy v rámci EU, které mají sídlo mimo Nizozemsko.
Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
Svou objednávku můžete upravit nebo zrušit, pokud ještě nebyla odeslána.
Mohu obdržet fakturu dodatečně?
Firemní zákazníci s platným DIČ v Nizozemsku a bez platebních prodlení mohou platit na fakturu zpětně. Faktury jsou odesílány, jakmile je objednávka expedována. Ujistěte se, že všechny firemní údaje jsou správné, abyste mohli tuto možnost využít.
Soukromí zákazníci mohou využít platbu na dobírku přes Klarna.
Mám potíže při placení. Co mohu dělat?
Zkontrolujte své internetové připojení, platební údaje a zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás.
Vrácení a výměna
Jak mohu vrátit objednávku?
Vrácení lze oznámit a zaslat zpět do 14 dnů od obdržení.
Jak mohu vyměnit produkt?
Nabízíme pouze vrácení peněz; po vrácení můžete objednat nový produkt.
Jaké jsou podmínky pro vrácení produktů?
Podmínky pro vrácení zahrnují mimo jiné nepoužitý stav, originální obal a oznámení do 14 dnů.
Zákaznický servis
Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?
Nejjednodušší a nejrychlejší je poslat nám e-mail. V pracovních dnech obvykle odpovídáme do 24 hodin. Zde najdete naše kontaktní údaje.
Jaká je otevírací doba zákaznického servisu?
Náš zákaznický servis je k dispozici od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00 hodin.
Mám stížnost, jak ji mohu podat?
Něco není zcela podle vašich představ s naší službou, dodávkou nebo produktem? Dejte nám to co nejdříve vědět! Naše kontaktní údaje najdete na kontaktní stránce. Pokud se s námi nedokážete domluvit, je od roku 2016 také možné podat stížnost prostřednictvím ODR platformy Evropské komise. Tuto ODR platformu najdete na http://ec.europa.eu/odr . Pokud vaše stížnost ještě není v řešení jinde, můžete ji podat prostřednictvím platformy Evropské unie.
Mohu získat radu ohledně výběru kávy?
Ano, naše zákaznická podpora vám ráda pomůže s výběrem kávy, která odpovídá vašim chuťovým preferencím.
Kde mohu poskytnout zpětnou vazbu o své zkušenosti?
Rádi přijímáme zpětnou vazbu e-mailem