Hodnoceno 4,9 / 5 na základě  zákaznických recenzí Google  

Obchodní podmínky

Nahrávám...

Obsah:

Článek 1 - Definice

Článek 2 - Totožnost podnikatele

Článek 3 - Použitelnost

Článek 4 - Nabídka

Článek 5 - Dohoda

Článek 6 - Právo na odstoupení od smlouvy

Článek 7 - Náklady v případě odstoupení

Článek 8 - Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy

Článek 9 - Cena

Článek 10 - Dodržování předpisů a záruka

Článek 11 - Dodání a provedení

Článek 12 - Trvání transakce: doba trvání, ukončení a prodloužení

Článek 13 - Platba

Článek 14 - Reklamační řízení

Článek 15 - Spory

Článek 16 - Dodatečná nebo odlišná ustanovení

Článek 1 - Definice

V těchto podmínkách se použijí následující definice:

  1. Lhůta na rozmyšlenou: lhůta, ve které může spotřebitel uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy;
  2. Spotřebitel: fyzická osoba, která nevykonává povolání nebo nepodniká a která uzavírá s obchodníkem smlouvu na dálku;
  3. Den: kalendářní den;
  4. Délka trvání: smlouva uzavřená na dálku týkající se řady výrobků a/nebo služeb, jejichž dodání a/nebo povinnost nákupu je rozložena v čase;
  5. Trvalý nosič dat: jakýkoli prostředek, který umožňuje spotřebiteli nebo obchodníkovi uchovávat informace určené jemu osobně způsobem, který umožňuje budoucí nahlédnutí a nezměněnou reprodukci uložených informací.
  6. Právo na odstoupení od smlouvy: možnost spotřebitele odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy;
  7. Vzorový formulář: vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který zpřístupní podnikatel a který může spotřebitel vyplnit, když chce uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.
  8. Podnikatel: fyzická nebo právnická osoba nabízející spotřebitelům výrobky a/nebo služby na dálku;
  9. Smlouva uzavřená na dálku: dohoda, na jejímž základě je v rámci systému organizovaného podnikatelem pro prodej výrobků a/nebo služeb na dálku až do uzavření smlouvy výhradně využívána jedna nebo více technik komunikace na dálku;
  10. Technika komunikace na dálku: prostředek, který lze použít k uzavření smlouvy, aniž by se spotřebitel a podnikatel sešli ve stejnou dobu ve stejné místnosti.
  11. Všeobecné obchodní podmínky: tyto všeobecné obchodní podmínky podnikatele.

Článek 2 - Totožnost podnikatele

Název podnikatele: Café du Jour B.V.

Adresa provozovny: Jour Jour: Westgaag 94 a, 3155 DJ Maasland

Telefonní číslo: +31106690510

E-mailová adresa: [email protected] (uveďte prosím název internetového obchodu)

Číslo obchodní komory: 93080697

Btw-identificatienummer: NL866270152B01

Článek 3 - Použitelnost

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na každou nabídku podnikatele a na každou smlouvu a objednávku uzavřenou na dálku mezi podnikatelem a spotřebitelem.
  2. Před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku bude znění těchto všeobecných obchodních podmínek zpřístupněno spotřebiteli. Není-li to rozumně možné, bude před uzavřením smlouvy na dálku uvedeno, že všeobecné obchodní podmínky jsou k dispozici k nahlédnutí v provozovně podnikatele a že budou spotřebiteli na jeho žádost zaslány bezplatně co nejdříve.
  3. Je-li smlouva uzavírána na dálku elektronicky, může být bez ohledu na předchozí odstavec a před uzavřením smlouvy na dálku text těchto všeobecných obchodních podmínek zpřístupněn spotřebiteli elektronicky tak, aby jej spotřebitel mohl jednoduše uložit na trvalý nosič dat. Není-li to přiměřeně možné, uvede se před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku, kde je možné do všeobecných obchodních podmínek elektronicky nahlédnout a že budou na žádost spotřebitele zaslány elektronicky nebo jinak bezplatně.
  4. V případě, že se vedle těchto všeobecných obchodních podmínek použijí zvláštní podmínky pro výrobky nebo služby, použijí se druhý a třetí odstavec obdobně a v případě rozporu všeobecných obchodních podmínek se spotřebitel může vždy odvolat na platné ustanovení, které je pro něj nejvýhodnější.
  5. Pokud je jedno nebo více ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek kdykoli zcela nebo zčásti neplatné nebo zrušené, zůstávají jinak smlouva a tyto všeobecné obchodní podmínky v platnosti a dotyčné ustanovení se po vzájemné dohodě neprodleně nahradí ustanovením, které se co nejvíce blíží smyslu původního ustanovení.
  6. Situace, které nejsou upraveny v těchto všeobecných obchodních podmínkách, by měly být posuzovány "v duchu" těchto všeobecných obchodních podmínek.
  7. Nejasnosti ohledně výkladu nebo obsahu jednoho nebo více ustanovení našich všeobecných obchodních podmínek by měly být vykládány "v duchu" těchto všeobecných obchodních podmínek.

Článek 4 - Nabídka

  1. Pokud má nabídka omezenou dobu platnosti nebo podléhá podmínkám, bude to v nabídce výslovně uvedeno.
  2. Nabídka je nezávazná. Podnikatel je oprávněn nabídku měnit a upravovat.
  3. Nabídka obsahuje úplný a přesný popis nabízených výrobků a/nebo služeb. Popis je dostatečně podrobný, aby spotřebitel mohl nabídku řádně posoudit. Pokud podnikatel používá obrázky, jsou tyto obrázky pravdivým zobrazením nabízených výrobků a/nebo služeb. Zjevné chyby nebo zjevné omyly v nabídce nejsou pro podnikatele závazné.
  4. Veškerá vyobrazení, specifikace a údaje v nabídce jsou orientační a nemohou být důvodem pro náhradu škody nebo rozvázání smlouvy.
  5. Obrázky výrobků jsou věrným zobrazením nabízených výrobků. Provozovatel nemůže zaručit, že zobrazené barvy přesně odpovídají skutečným barvám výrobků.
  6. Každá nabídka obsahuje takové informace, aby bylo spotřebiteli zřejmé, jaká práva a povinnosti jsou s přijetím nabídky spojena. To se týká zejména:
  • ceny včetně daní;
  • případných nákladů na dopravu
  • způsobu, jakým bude smlouva uzavřena, a úkonů, které jsou k tomu nezbytné;
  • zda se uplatní právo na odstoupení od smlouvy;
  • způsobu platby, doručení a plnění smlouvy;
    • lhůtu pro přijetí nabídky nebo lhůtu, v níž obchodník ručí za cenu;
    • výši sazby pro komunikaci na dálku, pokud jsou náklady na použití techniky pro komunikaci na dálku vypočteny na jiném základě, než je běžná základní sazba pro použitý komunikační prostředek;
    • zda je smlouva po jejím uzavření archivována, a pokud ano, jakým způsobem do ní může spotřebitel nahlédnout;
    • způsob, jakým může spotřebitel před uzavřením smlouvy zkontrolovat a případně opravit údaje, které mu byly poskytnuty v rámci smlouvy;
    • případné jiné jazyky než nizozemština, v nichž lze smlouvu uzavřít;
    • kodexy chování, které se na obchodníka vztahují, a způsob, jakým může spotřebitel do těchto kodexů chování elektronicky nahlédnout, a
      • minimální dobu trvání smlouvy uzavřené na dálku v případě prodloužené transakce.

Článek 5 - Smlouva

  1. S výhradou ustanovení odstavce 4 je smlouva uzavřena v okamžiku, kdy spotřebitel přijme nabídku a splní podmínky v ní stanovené.
  2. Pokud spotřebitel přijal nabídku elektronicky, obchodník neprodleně potvrdí přijetí nabídky elektronicky. Dokud podnikatel přijetí této akceptace nepotvrdí, může spotřebitel smlouvu vypovědět.
  3. Je-li smlouva uzavřena elektronicky, podnikatel přijme vhodná technická a organizační opatření k ochraně elektronického přenosu dat a zajistí bezpečné webové prostředí. Může-li spotřebitel platit elektronicky, podnikatel dodržuje vhodná bezpečnostní opatření.
  4. Podnikatel se může - v zákonném rámci - informovat o tom, zda spotřebitel může splnit své platební povinnosti, jakož i o všech těch skutečnostech a faktorech, které jsou důležité pro odpovědné uzavření smlouvy na dálku. Má-li podnikatel na základě tohoto šetření dobré důvody k neuzavření smlouvy, je oprávněn objednávku nebo žádost odmítnout nebo připojit zvláštní podmínky k provedení, přičemž je musí odůvodnit.
  5. Podnikatel přiloží k výrobku nebo službě spotřebiteli tyto informace, a to písemně nebo takovým způsobem, aby je spotřebitel mohl přístupným způsobem uložit na trvalý nosič dat:

a. adresu provozovny podnikatele, kam se spotřebitel může obrátit s reklamací;

b. podmínky, za nichž může spotřebitel využít práva na odstoupení od smlouvy, a způsob, jakým může spotřebitel toto právo uplatnit, nebo jasné prohlášení o vyloučení práva na odstoupení od smlouvy;

c. informace o zárukách a existujícím poprodejním servisu;

d. údaje obsažené v čl. 4 odst. 3 těchto podmínek, pokud podnikatel tyto údaje neposkytl spotřebiteli již před uzavřením smlouvy;

e. požadavky na ukončení smlouvy, pokud smlouva trvá déle než jeden rok nebo je uzavřena na dobu neurčitou.

  1. V případě transakce na dobu trvání se ustanovení předchozího odstavce vztahuje pouze na první dodávku.
  2. Každá dohoda se uzavírá za odkládací podmínky dostatečné dostupnosti příslušných výrobků.

Článek 6 - Právo na odstoupení od smlouvy

Při dodání výrobků:

  1. Při nákupu výrobků má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu po dobu 14 dnů. Tato lhůta na rozmyšlenou začíná běžet dnem následujícím po převzetí výrobku spotřebitelem nebo zástupcem předem určeným spotřebitelem a oznámeným podnikateli.
  2. Během doby na rozmyšlenou bude spotřebitel s výrobkem a jeho obalem zacházet šetrně. Výrobek rozbalí nebo použije pouze v rozsahu nezbytném k posouzení, zda si jej přeje ponechat. Pokud uplatní své právo na odstoupení od smlouvy, vrátí výrobek podnikateli se vším dodaným příslušenstvím a - pokud je to rozumně možné - v původním stavu a obalu, v souladu s přiměřenými a jasnými pokyny podnikatele.
  3. Pokud si spotřebitel přeje uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy, je povinen to podnikateli oznámit do 14 dnů od převzetí výrobku. Spotřebitel musí tuto skutečnost oznámit prostřednictvím vzorového formuláře. Poté, co spotřebitel vyjádřil své přání uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musí výrobek do 14 dnů vrátit. Spotřebitel musí prokázat, že dodané zboží bylo vráceno včas, např. dokladem o odeslání.
  4. Pokud zákazník neprojevil přání využít svého práva na odstoupení od smlouvy nebo výrobek podnikateli nevrátil po uplynutí lhůt uvedených v odstavcích 2 a 3, jedná se o faktický nákup.

V případě dodání služeb:

  1. V případě dodání služeb má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu po dobu nejméně 14 dnů, počínaje dnem uzavření smlouvy.
  2. Aby spotřebitel mohl využít svého práva na odstoupení od smlouvy, musí se řídit přiměřenými a jasnými pokyny, které mu provozovatel poskytl v okamžiku nabídky a/nebo nejpozději při dodání.

Článek 7 - Náklady v případě odstoupení od smlouvy

  1. Pokud spotřebitel využije svého práva na odstoupení od smlouvy, nese nanejvýš náklady na zpětnou přepravu.
  2. Pokud spotřebitel zaplatil určitou částku, podnikatel mu ji vrátí co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Podmínkou je, že podnikatel již výrobek obdržel zpět nebo že lze předložit přesvědčivý důkaz o úplném vrácení.

Článek 8 - Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy

  1. Podnikatel může vyloučit právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy u výrobků popsaných v odstavcích 2 a 3. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je platné pouze tehdy, pokud to podnikatel jasně uvedl v nabídce nebo alespoň v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy.
  2. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze u výrobků:

a. které byly vytvořeny podnikatelem v souladu se specifikacemi spotřebitele;

b. které jsou jednoznačně osobní povahy;

c. které vzhledem k jejich povaze nelze vrátit;

d. které se kazí nebo rychle stárnou;

e. jejichž cena podléhá výkyvům na finančním trhu, které podnikatel nemůže ovlivnit;

f. pro jednotlivé noviny a časopisy;

g. pro audio a video nahrávky a počítačový software, u nichž spotřebitel porušil pečeť.

h. pro hygienické výrobky, u nichž spotřebitel porušil pečeť.

  1. Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze u služeb:

a. týkající se ubytování, dopravy, restaurační činnosti nebo volnočasových aktivit, které mají být provedeny v určitý den nebo během určitého období;

b. jejichž poskytování bylo zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;

c. týkající se sázek a loterií.

Článek 9 - Cena

  1. Během doby platnosti uvedené v nabídce se ceny nabízených výrobků a/nebo služeb nezvyšují, s výjimkou změn cen v důsledku změn sazeb DPH.
  2. Na rozdíl od předchozího odstavce může Podnikatel nabízet výrobky nebo služby, jejichž ceny podléhají výkyvům na finančním trhu, které Podnikatel nemůže ovlivnit, s proměnlivými cenami. Tato souvislost s výkyvy a skutečnost, že všechny uvedené ceny jsou cílové, budou uvedeny v nabídce.
  3. Zvýšení cen do 3 měsíců od uzavření smlouvy je přípustné pouze v případě, že vyplývá ze zákonných předpisů nebo ustanovení.
  4. Zvýšení cen od 3 měsíců po uzavření smlouvy je přípustné pouze tehdy, pokud je podnikatel stanovil a:

jsou výsledkem zákonných předpisů nebo ustanovení, nebo

b. spotřebitel je oprávněn smlouvu vypovědět ke dni, kdy zvýšení ceny nabývá účinnosti.

  1. Ceny uvedené v nabídce výrobků nebo služeb jsou včetně DPH.
  2. Veškeré ceny jsou zatíženy tiskovými a sazečskými chybami. Za důsledky tiskových a typografických chyb se nepřebírá žádná odpovědnost. V případě tiskových a typografických chyb není podnikatel povinen dodat výrobek podle nesprávné ceny.

Článek 10 - Shoda a záruka

  1. 1. Podnikatel zaručuje, že výrobky a/nebo služby odpovídají smlouvě, specifikacím uvedeným v nabídce, přiměřeným požadavkům na spolehlivost a/nebo použitelnost a platným zákonným ustanovením a/nebo vládním nařízením ke dni uzavření smlouvy. Je-li to dohodnuto, obchodník rovněž zaručuje, že výrobek je vhodný pro jiné než běžné použití.
  2. Záruka poskytnutá obchodníkem, výrobcem nebo dovozcem nemá vliv na zákonná práva a nároky, které může spotřebitel uplatnit vůči obchodníkovi na základě smlouvy.
  3. Případné vady nebo nesprávně dodané výrobky by měly být podnikateli písemně oznámeny do 1 týdne po dodání. Vrácené výrobky by měly být v původním obalu a v novém stavu.
  4. Záruční doba podnikatele odpovídá záruční době výrobce. Podnikatel však nikdy neodpovídá za konečnou vhodnost výrobků pro každé jednotlivé použití spotřebitelem, ani za jakékoli rady týkající se použití nebo aplikace výrobků.
  5. Záruka se nevztahuje na případy, kdy:
  • Spotřebitel dodané výrobky opravil a/nebo upravil sám nebo je nechal opravit a/nebo upravit třetí osobou;
  • Dodané výrobky byly vystaveny neobvyklým podmínkám nebo s nimi bylo jinak nešetrně zacházeno nebo v rozporu s pokyny podnikatele a/nebo s pokyny na obalu;
  • Vady jsou zcela nebo částečně důsledkem předpisů, které stanovila nebo stanoví vláda ohledně povahy nebo kvality použitých materiálů.

Článek 11 - Dodání a provedení

  1. Podnikatel vynaloží maximální možnou péči při přijímání a vyřizování objednávek výrobků a při posuzování žádostí o poskytnutí služeb.
  2. Místem dodání je adresa, kterou spotřebitel sdělil podniku.
  3. S výhradou toho, co je uvedeno v odstavci 4 tohoto článku, podnik vyřídí přijaté objednávky s vhodnou rychlostí, nejpozději však do 30 dnů, pokud se spotřebitel nedohodl na delší dodací lhůtě. Dojde-li ke zpoždění dodávky nebo nelze-li objednávku provést nebo lze-li ji provést pouze částečně, bude o tom spotřebitel informován nejpozději do 30 dnů od podání objednávky. V takovém případě má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, aniž by mu vznikly náklady. Spotřebitel nemá nárok na žádnou náhradu škody.
  4. Všechny dodací podmínky jsou orientační. Spotřebitel nemůže z uvedených podmínek vyvozovat žádná práva. Překročení lhůty nezakládá nárok spotřebitele na náhradu škody.
  5. V případě odstoupení od smlouvy podle odstavce 3 tohoto článku podnikatel vrátí spotřebiteli zaplacenou částku co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  6. Pokud se ukáže, že dodání objednaného výrobku není možné, podnikatel vyvine úsilí k poskytnutí náhradního výrobku. Nejpozději při dodání bude jasně a srozumitelně uvedeno, že je dodáván náhradní výrobek. U náhradního zboží nelze vyloučit právo na odstoupení od smlouvy. Náklady na případnou zpětnou přepravu nese podnikatel.
  7. Nebezpečí poškození a/nebo ztráty výrobků nese podnikatel až do okamžiku jejich doručení spotřebiteli nebo předem určenému zástupci, s nímž byl podnikatel seznámen, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

Článek 12 - Trvání obchodů: doba trvání, ukončení a prodloužení

Ukončení

  1. Spotřebitel může kdykoli vypovědět smlouvu na dobu neurčitou, která byla uzavřena na pravidelné dodávky výrobků (včetně elektřiny) nebo služeb, při dodržení dohodnutých pravidel pro výpověď a výpovědní lhůty v délce nejvýše jednoho měsíce.
  2. Spotřebitel může smlouvu uzavřenou na dobu určitou, která byla uzavřena na pravidelné dodávky produktů (včetně elektřiny) nebo služeb, vypovědět kdykoli ke konci doby určité v souladu s platnými pravidly pro výpověď a výpovědní lhůtou, která nepřesahuje jeden měsíc.
  3. Spotřebitelé mohou smlouvy uvedené v předchozích odstavcích vypovědět:
  • vypovědět kdykoli a neomezovat se na výpověď v určitou dobu nebo během určitého období;
  • vypovědět je alespoň stejným způsobem, jakým je uzavřel;
  • vypovědět je vždy se stejnou výpovědní lhůtou, jakou si podnikatel sám stanovil.

Prodloužení

  1. Smlouvu na dobu určitou, která byla uzavřena na pravidelné dodávky výrobků (včetně elektřiny) nebo služeb, nelze mlčky prodloužit nebo obnovit na dobu určitou.
  2. Bez ohledu na předchozí odstavec může být smlouva na dobu určitou, která byla uzavřena na pravidelné dodávky denního nebo týdenního tisku a časopisů, mlčky prodloužena na dobu určitou nepřesahující tři měsíce, pokud spotřebitel může tuto prodlouženou smlouvu vypovědět ke konci prodloužení s výpovědní lhůtou nepřesahující jeden měsíc.
  3. Smlouva na dobu určitou, která byla uzavřena na pravidelné dodávky výrobků nebo služeb, může být mlčky prodloužena na dobu neurčitou pouze tehdy, pokud ji spotřebitel může kdykoli vypovědět s výpovědní lhůtou, která nepřesahuje jeden měsíc, a s výpovědní lhůtou, která nepřesahuje tři měsíce v případě, že se smlouva týká pravidelných, avšak méně než jednou měsíčně, dodávek denního nebo týdenního tisku a časopisů.
  4. Smlouva na dobu určitou o pravidelném dodávání denního nebo týdenního tisku a časopisů na úvod (zkušební nebo zaváděcí předplatné) nepokračuje mlčky a končí automaticky uplynutím zkušební nebo zaváděcí doby.

Doba trvání

  1. Trvá-li smlouva déle než jeden rok, může spotřebitel po uplynutí jednoho roku smlouvu kdykoli vypovědět s výpovědní lhůtou až jeden měsíc, pokud proti vypovězení před uplynutím sjednané doby nebrání rozumnost a spravedlnost.

Článek 13 - Platba

  1. Není-li dohodnuto jinak, částky, které spotřebitel dluží, by měly být zaplaceny do 7 pracovních dnů po začátku období na rozmyšlenou, jak je uvedeno v čl. 6 odst. 1. V případě smlouvy o poskytnutí služby začíná tato lhůta běžet poté, co spotřebitel obdrží potvrzení o uzavření smlouvy.
  2. Spotřebitel má povinnost neprodleně oznámit podnikateli nepřesnosti v poskytnutých nebo uvedených platebních údajích.
  3. V případě nezaplacení ze strany spotřebitele má podnikatel právo, s výhradou zákonných omezení, účtovat přiměřené náklady, které spotřebiteli předem sdělil.

Článek 14 - Reklamační řízení

1. Podnikatel má dostatečně zveřejněný reklamační řád a vyřizuje reklamace v souladu s tímto reklamačním řádem.

2. Stížnosti na plnění smlouvy musí být podnikateli podány úplně a jasně popsané do 7 dnů poté, co spotřebitel zjistil vady.

3. Na stížnosti podané podnikateli bude odpovězeno ve lhůtě 14 dnů ode dne jejich doručení. Vyžaduje-li stížnost předvídatelně delší dobu vyřízení, odpoví podnikatel ve 14denní lhůtě s oznámením o přijetí a uvedením, kdy může spotřebitel očekávat podrobnější odpověď.

4. Nepodaří-li se stížnost vyřešit vzájemnou dohodou, vzniká spor, který podléhá postupu řešení sporů.

5. Reklamace nepozastavuje plnění povinností podnikatele, pokud podnikatel písemně neuvede jinak.

6. Pokud podnikatel uzná reklamaci za oprávněnou, podle svého uvážení dodané výrobky bezplatně vymění nebo opraví.

Článek 15 - Spory

  1. Na smlouvy mezi podnikatelem a spotřebitelem, na které se vztahují tyto všeobecné podmínky, se vztahuje pouze nizozemské právo. A to i v případě, že spotřebitel má bydliště v zahraničí.
  2. Vídeňská úmluva o prodeji se nepoužije.

Článek 16 - Dodatečná nebo odlišná ustanovení

Dodatečná ustanovení nebo ustanovení odchylná od těchto všeobecných podmínek nesmí být v neprospěch spotřebitele a měla by být zaznamenána písemně nebo takovým způsobem, aby je spotřebitel mohl přístupným způsobem uložit na trvalý nosič dat.