Hodnoceno 4,9 / 5 na základě  zákaznických recenzí Google  
Nahrávám...

Objednávka a doručení

Jaké jsou náklady na dopravu?
Bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland zijn gratis bij een totale bestelwaarde van boven de €40. Voor bestellingen naar andere landen of voor bestellingen zonder koffie/thee die lager zijn dan €40, gelden verzendkosten. Voor een overzicht van de kosten, bezoek onze verzendoptiespagina. Objednávky v rámci Nizozemska, Belgie a Německa jsou zdarma při celkové hodnotě objednávky nad 40 €. Pro objednávky do ostatních zemí nebo pro objednávky bez kávy/čaje, které jsou nižší než 40 €, platí poplatky za dopravu. Přehled poplatků najdete na naší stránce s možnostmi dopravy.
Jak mohu vrátit objednávku?
Přesto nejste úplně spokojeni? To nás mrzí stejně jako vás. Proto se budeme snažit co nejrychleji vše vyřešit. Objednávku můžete vrátit zpět. Případné vrácení však musí splňovat několik podmínek: Během 14 dnů od obdržení musíte písemně oznámit, že chcete objednávku vrátit e-mailem. Po oznámení máte ještě 14 dní na skutečné odeslání vrácené objednávky. Přiložte k zásilce (do krabice) lístek s číslem objednávky a případně důvodem vrácení. Zboží jste nepoužili a pokud se jedná o konzumní produkt, je sáček nebo balení neotevřené. Zboží není personalizováno, například potištěné vaším vlastním potiskem nebo speciálně pro vás namleté. Originální obal výrobku stále máte. Případné poškození jste se sami nepokoušeli opravit. Po obdržení vašeho vráceného zboží vám vrátíme částku na váš účet do 14 dnů. Pokud vaše vrácení splňuje tyto podmínky, můžete jej zaslat na naši adresu s řádným poštovným. Vždy si vyžádejte potvrzení o odeslání u přepravní služby, kterou využíváte. Naši adresu najdete na kontaktní stránce. Vrací­te-li zásilku z Nizozemska, Belgie, Německa nebo Francie? Pak si můžete přes nás za zvýhodněnou cenu požádat o zpětný štítek.
Kde je teď moje objednávka?
Budeme vás e-mailem informovat o stavu vaší objednávky. Při každé změně stavu obdržíte e-mail, včetně sledovacího kódu, jakmile sklad vaši objednávku opustí. U menších objednávek, které jsou zasílány běžnou poštou, nemusí být sledování vždy k dispozici.
Co mám dělat, když moje objednávka dorazí poškozená?
Pokud vaše objednávka dorazí poškozená, zašlete nám prosím do 48 hodin fotografie poškozeného produktu a obalu. Uveďte také číslo vaší objednávky v e-mailu. Ozveme se vám s návrhem řešení, například výměnou produktu nebo vrácením peněz.
Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
Pokud chcete něco změnit nebo zrušit, kontaktujte nás přímo. To je zdarma, pokud objednávka ještě nebyla odeslána. Je balík už na cestě? Pak můžete objednávku odmítnout při doručení nebo balík po převzetí vrátit.