
Zákaznický servis
Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?
Nejjednodušší a nejrychlejší je poslat nám e-mail. V pracovních dnech obvykle odpovídáme do 24 hodin. Zde najdete naše kontaktní údaje.
Jaká je otevírací doba zákaznického servisu?
Naše zákaznická podpora je k dispozici od pondělí do čtvrtka od 9:00 do 17:00 a v pátek od 9:00 do 16:00, s výjimkou polední přestávky mezi 12:00 a 13:00.
Mám stížnost, jak ji mohu podat?
Něco není zcela podle vašich představ s naší službou, dodávkou nebo produktem? Dejte nám to co nejdříve vědět! Naše kontaktní údaje najdete na kontaktní stránce. Pokud se s námi nedokážete domluvit, je od roku 2016 také možné podat stížnost prostřednictvím ODR platformy Evropské komise. Tuto ODR platformu najdete na http://ec.europa.eu/odr . Pokud vaše stížnost ještě není v řešení jinde, můžete ji podat prostřednictvím platformy Evropské unie.
Mohu získat radu ohledně výběru kávy?
Můžeš použít našeho průvodce výběrem kávy, abys rychle a snadno našel kávu, která odpovídá tvé chuti a způsobu přípravy. Ať už hledáš silné espresso, jemnou filtrovanou kávu nebo novou chuť, průvodce ti nabídne doporučení na míru. Pokud máš poté ještě dotazy nebo chceš osobní poradenství, můžeš samozřejmě také kontaktovat náš zákaznický servis.
Kde mohu poskytnout zpětnou vazbu o své zkušenosti?
Oceňujeme vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá zlepšovat naše produkty a služby. Své zkušenosti a návrhy můžete sdílet zasláním e-mailu. Veškerá zpětná vazba je pečlivě zvažována, abychom mohli naše služby dále zlepšovat.