
Vrácení a výměna
Jak mohu vrátit objednávku?
Přesto nejste úplně spokojeni? To nás mrzí stejně jako vás. Proto se budeme snažit co nejrychleji vše vyřešit.
Objednávku můžete vrátit zpět. Případné vrácení však musí splňovat několik podmínek:
Během 14 dnů od obdržení musíte písemně oznámit, že chcete objednávku vrátit e-mailem.
Po oznámení máte ještě 14 dní na skutečné odeslání vrácené objednávky.
Přiložte k zásilce (do krabice) lístek s číslem objednávky a případně důvodem vrácení.
Zboží jste nepoužili a pokud se jedná o konzumní produkt, je sáček nebo balení neotevřené.
Zboží není personalizováno, například potištěné vaším vlastním potiskem nebo speciálně pro vás namleté.
Originální obal výrobku stále máte.
Případné poškození jste se sami nepokoušeli opravit.
Po obdržení vašeho vráceného zboží vám vrátíme částku na váš účet do 14 dnů.
Pokud vaše vrácení splňuje tyto podmínky, můžete jej zaslat na naši adresu s řádným poštovným. Vždy si vyžádejte potvrzení o odeslání u přepravní služby, kterou využíváte.
Naši adresu najdete na kontaktní stránce. Vracíte-li zásilku z Nizozemska, Belgie, Německa nebo Francie? Pak si můžete přes nás za zvýhodněnou cenu požádat o zpětný štítek.
Jak mohu vyměnit produkt?
U Café du jour máme zásady vrácení peněz pro vrácené zboží. Pokud chcete produkt vyměnit, můžete původní produkt vrátit a obdržíte zpět kupní cenu. Poté si můžete sami zadat novou objednávku na požadovaný produkt.
Jaké jsou podmínky pro vrácení produktů?
Produkty lze vrátit, pokud splňují následující podmínky: oznámíte vrácení do 14 dnů, produkt je nepoužitý a v původním stavu a obal je neotevřený, pokud se jedná o konzumní zboží. Personalizované produkty nebo opravené položky nelze vrátit.