Vrácení zboží a reklamace – jak na to

Nejste s nákupem úplně spokojeni? Mrzí nás to stejně jako vás a uděláme maximum, abychom problém co nejrychleji vyřešili.
Objednávku můžete vrátit. Váš požadavek na vrácení však musí splnit několik podmínek:
- Do 14 dnů od převzetí nám napište e-mail s informací, že chcete objednávku vrátit.
- Po oznámení vrácení máte dalších 14 dní na to, abyste zboží skutečně odeslali zpět.
- Do balíčku přiložte lístek s číslem objednávky a případně důvod vrácení.
- Zboží nebylo použito a v případě potravin musí být obal neporušený a neotevřený.
- Zboží nebylo upraveno na míru, například potiskem jména nebo speciálním mletím na přání.
- Máte ještě originální obal produktu.
- Nepokoušeli jste se sami opravovat případné poškození.
Po obdržení vašeho vráceného zboží vám částku vrátíme do 14 dnů zpět na váš účet.
Pokud vaše zásilka splňuje tyto podmínky, můžete ji zaslat na naši adresu. Vždy si uložte doklad o odeslání od přepravce, kterého použijete.
Adresa pro vrácení zboží:
Café du Jour
Poznámka: Vrácení
Westgaag 94a
3155DJ Maasland
Nizozemsko